Too $hort
  • 0.0Vous n'aimez pas les paroles de Too $hortloading
  • Note 0.0/5 basée sur 0 avis.
  • Artiste: Too $hort8956
  • Chanson: Female Players
  • Langue:

Paroles Female Players de Too $hort

CD Audio de Too $hort en promotion Achetez à prix cassé l'album de Too $hort sur Amazon.fr !

Female Players Paroles

Les textes de chanson similaires

Les chansons similaires

Keep Fuckin' Me de Too $hort

Yeah bitch you know how real players do this shit, beitch! [Too $hort] Man look at her, baby look good The way she dancin, maybe I should step up to her, and run this game I wanna FUCK - I don't...

Triple X de Too $hort

[$hort] Yeah we ridin... yea [woman] Short Dawg [$hort] We ridin, just bounce wit me [woman] Short Dawg - here to play the game [$hort] Yea... [woman] Whatch'all gonna do? [$hort] And we ridin [woman]...

Player For Life de Too $hort

[repeat 3X] Gotta be a player for life, gotta be a player for life (That's right) Gotta be a player for life, I gotta be a player for life [Too $hort] Smob to the tip, I feel no guilt She's young and she's...

I Wanna Do It de Too $hort

[Chorus: Too $hort] I wanna do it [4x] [Too $hort] She wanna do it like that, I love the way she do me With that pretty-ass face and that big fat booty Got me horny, I wanna have sex wit'chu And do all them...

Players de Too $hort

-Digital Voice- Mother Fucker Always can't be players Players Always can't be players -Too $hort- Players are the realest time to go If you don't understand I'll let you know Players are the people...


[woman] Only fuck with these silly-ass boys for fun
[woman] Get 'em all alone, and a thug is hung
Screamin aiyy-yah, aiyy-yah
[woman] Only fuck with these silly-ass boys for fun
[woman] Get 'em all alone, and a thug is hung
Screamin aiyy-yah, aiyy-yah

[Too $hort]
I like them wild girls, the way they throw that
When the music ghetto, and she don't hold back
I wanna see her wiggle, when I stick it in her
Call me the champ, cause my dick's the winner
Bitch! It's internationally known
I picture in my mind, you look nasty in thongs
You probably do it just like you dance (player)
You bout to bust out your pants
You got.. too much ass in your jeans
Throw it my way, I'm not passin a thing
Are you a pleaser, or a teaser?
R&B diva or a skeezer?
To me, it's the same difference
I do my thang in the game, pimpin'
Don't worry bout me, cause I'ma do mine (damn)
Damn this bitch is too fine

[Chorus: Too $hort] + woman
[woman] Only fuck with these silly-ass boys for fun
[$hort] I like female players
[woman] Get 'em all alone, and a thug is hung
Screamin aiyy-yah, aiyy-yah
[woman] Only fuck with these silly-ass boys for fun
[$hort] I don't like them squares
[woman] Get 'em all alone, and a thug is hung
Screamin aiyy-yah, aiyy-yah

[Too $hort]
Yeah she got dough, she get her hustle on
You can't buy that girl out, fool what you want?
She get her own table, buy her own bottles
Look in her purse, she got long dollars
Now you wonder why she hangin with me
You curious how my game could be
Playin broads ain't a thang to me
It must be a sign up but you can't see (player)
It's right there in your face
Throw the peace sign up all the players in the place
Look around, it's time to go to work
I'm tryin to flirt with little momma in the shortest skirt
I think she with it, but I don't wanna just hit it
I wanna get explicit
And if she kiss it, it's bound to get good
Tomorrow mornin I'll be cruisin round the bitch hood

[Chorus] w/ minor variations

[Too $hort]
All my female players, gather around
It's a roller coaster baby you at Magic Mountain
Six Flags on a holiday
You wanna ride again girl you ain't gotta wait
You never have to stand in line for the ride
Just take a few hits cause I'm tryin to get you high
I can't tell you to loosen up
But I can say I love the way you move your butt
Let's make it happen, you wanna go home with me?
So I don't wake up in the mornin all lonely?
We can't compromise, I won't promise you lies
But I will make you feel it 'til the sun rise
And if you wanna know what it's like
Ask all the top notches in the club tonight
They'll tell ya, I ain't tryin to find a wife
But if you fuck with Short Dawg you'll have the time of your life

[Chorus] w/ minor variations

[Too $hort] I like female players



C'était les paroles de Female Players
Voir les autres titres de Too $hort.
N'hésitez pas à faire une recherche d'une parole de chanson de vos chanteurs ou compositeurs préférés grâce au moteur de recherche de textes de chansons en haut à droite du site.